Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Załącz pisemny opis zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz opis wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze ewentualnymi jego akcesoriami, gratisami oraz kopią dowodu zakupu - jeśli były wysłane do klienta w formie papierowej (standardowo, jeśli nie uzgodniono inaczej, fakturę imienną lub firmową wysyłamy na adres mailowy podany w zamówieniu).

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
"KLEKLE" KAROLINA TRZESZCZYŃSKA
Toruńska 61

88-100 Inowrocław

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

"KLEKLE" KAROLINA TRZESZCZYŃSKA
Toruńska 61

88-100 Inowrocław

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, gratisy itp. oraz paragon lub fakturę jeśli były wysłane klientowi w formie papierowej (standardowo, jeśli nie uzgodniono inaczej, fakturę imienną lub firmową wysyłamy w formie elektronicznej - na podany w zamówieniu adres mailowy). Koszt zwrotu ponosi kupujący.

 


Zwroty i reklamacje

do góry

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl